Παρασκευή, 7 Απριλίου 2017

3os Διαγωνισμός Scratch - Λαβύρινθος

Το σχολείο μας με τα παιδιά κυρίως της ρομποτικής ομάδας  αλλά και άλλους μαθητές του γυμνασίου, αποφάσισε να λάβει μέρος στον 3ο Διαγωνισμό Scratch με γενικό τίτλο «Ελληνική Μυθολογία – Σκρατσάροντας με ένα μύθο» και ειδική θεματική με τίτλο “Ελληνική Μυθολογία και Καζαντζάκης”, λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι το 2017 έχει ανακηρυχθεί ως “Έτος Καζαντζάκη” από το Υπουργείο Πολιτισμού.

Κατασκευάσαμε λοιπόν ένα παιχνίδι που σαν στόχο έχει ο ήρωας (Η κόκκινη ρόδα που βρίσκεται κάτω δεξιά) να φτάσει στο κέντρο του λαβυρίνθου, χρησιμοποιώντας τα βέλη κίνησης του πληκτρολογίου, χωρίς ν' ακουμπήσει τα τοιχώματα.
Σ' αυτή την προσπάθεια ο παίκτης πρέπει ν' απαντήσει σωστά σε πέντε ερωτήσεις-δοκιμασίες που αφορούν τον Καζαντζάκη και την Ελληνική μυθολογία.
Αν απαντήσει λάθος τότε η ρόδα επιστρέφει στην αφετηρία και το παιχνίδι αρχίζει από την αρχή.
Οι περισσότεροι διάλογοι με τον χρήστη συνοδεύονται και με ήχο (φωνές) που μας δάνεισαν οι συντελεστές ή και άλλοι μαθητές του σχολείου μας.

Το έργο μας στο αποθετήριο του Scratch βρίσκεται στην θέση https://scratch.mit.edu/projects/154572389/#player και σας προτρέπουμε να το επισκευθείτε.

Ευχαριστούμε τις καθηγήτριες:
Καζάκου Μαρία - Φιλόλογο
Κάλλη Χαρά - Φιλόλογο
Δρόσου Νίκη - Καλλιτεχνικών